30.11.2012

Someday At Christmas

Aattelin tässä välissä tehdä jonkinlaisen joulupostauksen. Teen sitten toisen, kun se joulu on mennyt niin voin kertoa tarkemmin mitä amerikkalaiseen jouluun oikein kuuluu.
 
Tänä vuonna joulu tulee olemaan erilainen, kuin mihin oon tottunut. Ja nyt aluksi voisin kertoa, etten oo mikään joulu ihminen. En vihaa joulua tai edes inhoa, mutta musta siitä tehään liian iso numero. Rakastan sitä tunnelmaa mikä joulupöydässä on, kun kellään ei oo kiire minnekkään ja koko perhe on yhdessä. En kylläkään tykkää suurimmasta osasta jouluruuasta:)
 
Tänä vuonna vietetään joulua vaan perheen kesken kotona ja niin, kaikki muu on mulle vielä suuri mysteeri. Oon ilonen, että saan kokea toisenlaisen joulun. Joulukun yleensä menee aina samalla kaavalla vuodesta toiseen. Ajattelin tehdä jotain suomalaista meidän joulupöytään, mutta mun kokkaustaidot on vähän kuin vitsi täällä meidän perheessä:)
 
Viime sunnuntaina oven vieressä oli iloinen yllätys!! Mun vanhemmat lähetti mulle paketin Suomesta joka sisälsi tietysti suklaata, mamanuudeleita(!), kolme joulukalenteria joista pidin ittellä yhden, piparkakkumausteita, jotta voin tehdä perinteisiä suomalaisia piparkakkuja ja desimitan, jos se sitten ois ollu mun ongelma aina kun oon kokkaillu. Täällä kun käytetään kuppeja mittana ja se on aina hirveetä sähläämistä kun pitää muuttaa desit kuppeihin:)
 
 
Joulu12 001
Joulu12 003
Joulu12 008
Joulu12 013
Joulu12 012
Joulu12 015
Joulu12 010
Joulu12 009
Joulu12 014

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti