4.11.2012

Catch My Breath

Viikko on menny tavalliseen tapaan, koulua ja vähän jotain muuta. Keskiviikkona kuitenkin oli Halloween! Meillä sitä ei juhlittu mitenkään isosti. Mun host-veli meni trick or treat-kierrokselle naapureiden ja host-siskon kanssa. Ite olin host-momin kanssa jakamassa karkkia. Ja voi ei kuin sulosia kaikki lapset oli!!

Koulusta saatiin torstaina report card:it ja oon ihan tyytyväinen omiin numeroihin. Olin saanut muutaman numeron nostettua ja vaan yks aine oli laskenu:)

Lauantaina käytiin Middle Georgian Cheerleading kisoissa ja oli aivan mahtavaa. Kaikki oli niin taitavia, mutta niin kuin viime vuonna, meijän koulu voitti. Ja ihan ansiostakin. Ne oli niin hyviä ja kannustamassa oli varmaan 50 koulun oppilasta kun muilla koululla oli mukana vaan kisaajien vanhemmat.

Koska en mennyt minkää järjestön kautta, mulla ei oo minkäänlaisia vaihtaritapaamisia. Joka on vähän harmi:( Host-mom oli jutellu ystävänsä kanssa ja kävi ilmi, että heillä on kaksi vahtari poikaa. Ja lauantaina niiden järjestöllä oli jonkinlainen vaihtari ilta keilaamassa. Tää ystävä kutsui mutkin keilaamaan ja voi että mulla oli hauskaa! Paikalla oli kuus vaihtaria mun lisäksi ja ne otti mut tosi kivasti vastaan. Keilattiin tytöt vastaan pojat ja hävittiin pojille kahdella pisteellä! Tän jälkeen käytiin yhessä syömässä pitseeriassa. Toivon, että nään heitä vielä uudestaan, kun vaan yksi on samassa koulussa mun kanssa, mutta en ollu koskaan ennen nähnyt sitä. Ihan aluksi mä en ees tienny, että mun koulussa ois muita vaihtareita. Nyt ymmärrän miks kaikki vaihtarit tykkää viettää aikaa muiden vaihtareiden kanssa. Se on vaan jotenkin niin helppoa, kun kaikki ollaan samassa pisteessä.

Mun koulumatkalla on isot puuvillapellot ja mun host-veli kävi keräämässä mulle oman puuvillapallon ennen kuin puuvillat kerättiin pois! Meillä aina välillä on yökyläilemässä naapurin koira, Aly.
Untitled
Untitled
IMG_5068
Mun puuvillapallo:)Title
IMG_5075

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti