12.11.2012

Little Things

"Not everybody drives a truck, not everybody drinks sweet tea
Not everybody owns a gun, wears a ball cap boots and jeans
Not everybody goes to church or watches every nascar race
Not everybody knows the words to "Ring Of Fire" or "Amazing Grace""
 
 
En oo niin hirveesti omista tunteistani täällä kirjotellu, mutta nyt voisin muutaman sanan kirjoittaa. Vasta tässä kuussa oon ruvennu ikävöimään kotiin. Ja siis vaan kotiin. Tavalliseen suomen arkeen. Aina joskus musta ois niin kiva, jos heräisin omasta sängystä ja oisin kotona, mutta nää tunteet menee nopeesti ohi. Yleensä kuulee vaan, että vaihtarit ikävöi ekoina viikkoina kotiin, mutta mulla oli sillon niin paljon tekemistä ja kaikki oli uutta, että ei mulla ollu aikaa miettiä kotia. Ja sillon se vielä tuntu vaan lomalta. Nyt tää alkaa jo tuntua pidemmältä ajalta. Pari kertaa oon miettinyt, että miksi ees tulin tänne. Ei musta oo tähän. Jostain kuitenkin aina saan energiaa jaksaa. Mä en mistään hinnasta haluis palata kotiin, vaikka joskus oon sitä mieltä, että haluun jo kotiin.
 
En tiiä oonko ainoo joka on huomannu tän, mutta tänä vuonna vaihtari blogeissa on ollu paljon kaikkee, että miten vaikeeta tää oikeesti on. Melkein kaikki luulee, että vaihtari menee uuteen perheeseen ja kaikista sisaruksisat tulee sun parhaita kavereita, menee uuteen kouluun ja kaikki tulee puhuu sulle ja haluu olla sun kaveri. Näin ei asiat kuitenkaan aina oo. Vaihtarin täytyy tehä se suurin työ. Mä en ollu niinkään valmistautunut siihen vaan olin näissä harhakuvitelmissa ja vasta vähän aikaa sitten oon tajunnu, että se on minä joka tekee alotteen.
 
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard


Jokaisen vaihtari vuosi on erilainen ja on vaan hyväksyttävä se mitä eteen tulee. Nää reilu kolme kuukautta on jo muuttanu mua ihmisenä paljon ja oon itsenäistynyt paljon. Teen asioita, joita en tavallisesti tekisi ja tartun kaikken mitä mulle annetaan. Odotan sitä päivää, kun palaan kotiin ja nään mun perheen ja kaverit, mutta samalla pelkään, että aika menee liian nopeesti ja kohta oon jo lentokoneessa ja joudun jättämään tän kaiken. Kotiin tuun kokemusta rikkaampana, viisaana ja muuttuneena ihmisenä. Palaan varmaankin näihin asioihin joulun jälkeen, joskus keväällä ja katotaan miten mun ajatukset kulkee sillon.
 
Hyvää isänpäivää rakkallee isälleni ja muillekkin isille!
 



 
ilovemydady_509aa6afddf2b319f2000437_large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti