13.10.2012

Not Fair



Keskiviikkona käytiin tivoli/huvipuistossa, Fairissa. Se on Georgian oma tivoli, joka tulee Perryyn aina syksyisin viikoksi. Meijän onneksi se on todella lähellä ja siksi koulustakin on muutama vapaa päivä, että oppilaat voi mennä viettämään hauskaa aikaa. Monesti nuoret ja lapset meneekin muutaman kerran  eikä vain kerran. Koko viime viikon koko koulu puhui tästä Fairista niin olihan munkin pakko käydä katsastamassa, että millanen se oikein on.

Mentiin sinne sisko-porukassa eli minä ja mun sisko ja meijän kaveri ja sen sisko. Koska alku viikko oli ollut yllättävän kylmä ajateltiin, että keskiviikkonakin olisi ja laitettiin oikein lämpimästi päälle. Oltiin kuitenkin täysin väärässä ja lämpötila oli n. 27 astetta. Jouduttiin odottamaan ensimmäistä laitetta puoli tuntia ja jonossa olin melkein pyörtyä. Muut oli tosi peloissaan, että mulle kävi jotain vakavaakin, mutta huimaus meni ohi kun join vettä ja istuin hetkeksi. Koko ajan mulla oli vähän huono olo ja loppujen lopuksi meninkin kotiin lepäämään. Harmitti, kun oisin halunnut mennä laitteisiin, mutta illalla tultiin takasin kattelemaan muita tapahtumia. Illan paras oli hypnoosi esitys, jossa oli yksi meidän tuttu vapaaehtoisena. Ei vaan mee mun tajuntaan, että miten hypnoosi oikein toimii ja poski lihakset oli ihan kipeenä nauramisesta illan jälkeen.
Vaikka päivä ei mennyt kuin suuniteltiin niin mulla oli silti tosi mukavaa.


minä joo 002
IMG_0989
IMG_0966
IMG_0980
IMG_0985

2 kommenttia:

  1. voitko tehdä semmosen postauksen missä kerrot että mitä kaikkea tyhmää jenkit ovat kysyneet sinulta esim suomesta? Ja jotai mitä heidän logiikassaan et ymmärrä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hyvä idea! Rupeen nyt miettimään hauskoja outouksia niin sellanen postaus on tulevaisuudessa tulossa!

      Poista